SK CZ HU HR EN

Panasztétel

Javasoljuk, hogy mielőtt átveszi és kifizeti a csomagot a kézbesítő cégtől, a helyszínen ellenőrizze a csomagot, hogy az nem sérült-e meg. Nagymértékű sérülések (szakadt csomagolás, deformációk és egyéb nagymértékű sérülések) esetén javasoljuk, hogy ne vegye át a csomagot.


Üzletünkben minden termékre 2 év garanciát vállalunk, beleértve az akciók során vásárolt termékeket is.

A reklamáció benyújtásához szüksége lesz:

  • A rendelés számára, ha a terméket az online áruházból vásárolta. Ezt megtalálja az ügyfélfiókjában a "Megrendeléseim" menüpont alatt vagy a megrendelést visszaigazoló e-mailben.
  • A számla/adóbizonylat számára, ezt közvetlenül a számlán találja a megrendelést visszaigazoló e-mailben.
  • A bankszámlaszámára IBAN formátumban, amely 24 alfanumerikus karakterből áll, a helyes formátumban HU11 1111 1111 1111 1111 1111.
  • Egy fénykép a teljes termékről és legfeljebb 2 fénykép a termék károsodásairól.
  • Győződjön meg róla, hogy a fényképek elég világosak, és az összes terméket és sérülést ábrázolják.
  • A reklamáció beérkezésétől számított 5 napon belül e-mailben tájékoztatjuk Önt arról, hogy a reklamációt hogyan fogjuk kezelni.

A reklamáció benyújtásához kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot.

A panasz űrlapot itt találja.

Győződjön meg arról, hogy a nyomtatványon szereplő adatok helyesek. Kérjük, készítsen fényképet az űrlapról, és küldje el a termékről készült fotókkal együtt a következő e-mail címre: eshop@japitex.hu.
Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban ellenőrizzük kérelmét.

Ha az Ön által elküldött fényképek alapján nem tudjuk az igényt rendezni, akkor e-mailben értesítjük Önt arról, hogy a panaszolt árut a következő címre kell elküldenie:

Japitex, s.r.o.
Povstalecká 61,
97409 Banská Bystrica.

Reklamációját a dokumentumok e-mailben történő elküldésének napjától tekintjük elfogadottnak, és a reklamáció feldolgozására vonatkozó 30 napos reklamációs időszak ettől a naptól kezdődik.

Kérjük, hogy az árut csomagként vagy ajánlott levélként küldje el. Ha az árut utánvétellel küldi, a csomagot nem vesszük át.

A reklamált árut tisztán és mechanikailag sértetlenül kell szállítani.
A reklamált áru vásárlótól az eladóhoz történő szállításának költségeit a vásárló állja.
A jogos reklamáció rendezésével a jótállási idő a reklamáció időtartamára meghosszabbodik.
Ha a reklamációt a törvényes jótállási időn belül az áru új áruval történő kicserélésével rendezték, akkor a jótállási idő a reklamáció rendezésének időpontjától kezdődik újra.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg

Soha ne késsen le egy ajánlatot. Iratkozzon fel a hírlevélre, és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg az első 20.000 ft feletti vásárlásra

×