SK CZ HU HR EN

Gyakori kérdések

Ha gond van a megrendelés teljesítésével, hívjon minket a +421 908 815 654 telefonszámon, vagy írjon nekünk az e-mail eshop@japitex.hu címre.

E-mailben adja meg a termék típusát (kódját), méretét, színét és darabszámát, valamint elérhetőségeit (név, telefonszám, e-mail, számlázási és kézbesítési cím), valamint a szállítási módot, hogy a megrendelt terméket eljuttassuk Önhöz és a fizetési módot.

A terméket megpróbáljuk a lehető leghamarabb kézbesíteni a megrendelés megerősítése után. Azonnal feldolgozzuk a megrendeléseket, ha az áruk raktáron vannak. Ha jelenleg nincsenek raktáron a termékek, e-mailben értesítjük a szállításuk időpontjáról.

A szállítási idő a választott szállítási módtól is függ. A GLS futárszolgálaton keresztül a csomag a megrendelés elküldésétől számított 1-2 munkanapon belül lesz kézbesítve (a csomag 2-3 nap alatt lesz kézbesítve Csehországba), a Szlovák Postán keresztül pedig 2-3 munkanapig tart a kézbesítés.

Igen, a megrendelt termékeket személyesen is átveheti minden munkanapon 7:00-16:30 óra között a következő címen: Povstalecká 61, Banská Bystrica 974 09

Miután megrendelése elkészült és készen áll az átvételre, telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt.

Természetesen! Kockázat nélkül vásárol nálunk. Ha a termék bármilyen okból nem felel meg Önnek, akkor a szállítás kézhezvételétől számított 5 napon belül problémamentesen és indoklás nélkül visszaküldheti.

További információ arról, hogyan kell eljárni az áruk visszaküldése esetén, itt található: Panaszok és visszaküldések

Ha elfelejtette bejelentkezési adatait, lépjen velünk kapcsolatba a +421 908 815 654 telefonszámon, vagy írjon nekünk az e-mail eshop@japitex.hu címen.

Ha elfelejtettte felhasználónevét, szükségünk lesz a regisztráció során megadott e-mail címre (vagy egyéb adataira - név, vezetéknév ...), hogy rendszerünkben megkereshessük Önt.

Ha elfelejtette bejelentkezési jelszavát, létrehozunk egy újat, amelyet majd módosíthat.

Ha nincs meg az eredeti csomagolás, akkor az árut más csomagolásban is visszaküldheti, de úgy, hogy a termékek ne sérüljenek meg és ne vesszenek el.

Ha megrendelését nem vette át a szállító, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy újabb átvételt szervezhessünk.
A Packeta comagponton keresztül történő visszaküldés esetén elegendő a csomagkódot megadni a csomag leadásakor.
A címkét nem kell kinyomtatnia.
Ha a termékeket a DPD futárral történő otthoni átvételen keresztül küldi vissza, nincs szükség a címke kinyomtatására, elegendő a csomagkód, amelyet e-mailben kap.
Ha az árut a DPD Pick-up csomagponton keresztül küldi vissza, ki kell nyomtatnia a címkét, és fel kell ragasztania a csomagra.

Ha nem találta meg a választ kérdésére, lépjen velünk kapcsolatba a +421 908 815 654 telefonszámon vagy e-mailben az eshop@japitex.hu címen, örömmel segítünk. Minden munkanapon 7:00-16:30 óra között elérhetőek vagyunk.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg

Soha ne késsen le egy ajánlatot. Iratkozzon fel a hírlevélre, és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg az első 20.000 ft feletti vásárlásra

×